لیبل ضد آب

آنچه لازم است از لیبل ضد آب بدانید

لیبل‌ ضد آب برای کسب‌وکارهایی که از لیبل برای مصارف سخت یا در محیط‌های مرطوب و پر آب استفاده می‌کنند، ضروری هستند. آن‌ها برخی از بادوام‌ترین مواد در مجموعه لیبل‌های چاپ نیل هستند و می‌توانند در شرایط مختلف به خوبی مقاومت کنند.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد لیبل‌های ضد آب / ضد هوای ممتاز ما، از جمله نحوه عملکرد آن‌ها، مزایای آن‌ها، گزینه‌های مواد، موارد استفاده رایج و سوالات متداول، بیشتر بدانید.

نحوه عملکرد لیبل‌های ضد آب و هوا

لیبل‌های مقاوم در برابر آب و هوا با در نظر گرفتن سخت‌ترین کارها ساخته شده‌اند. این لیبل‌ها دارای رویه‌هایی از جنس فیلم بادوام هستند تا کیفیت چاپ شما را حفظ کنند و چسب‌های فوق العاده محکمی دارند تا چسبندگی به سطح مورد نظر را طولانی‌تر کنند.

برای چاپگرهای جوهرافشان، یک روکش اضافی وجود دارد که جوهر را در بر می‌گیرد و آب را دفع می‌کند. پس از خشک شدن جوهر و مهر و موم شدن آن توسط روکش، چاپ شما با لمس دست خیس لکه‌دار نمی‌شود.

برای چاپگرهای لیزری، تونر از قبل ضد آب است، بنابراین به پوشش اضافی نیاز نیست. این امر باعث می‌شود لیبل‌های چاپ‌شده با لیزر بادوام‌تر از همتایان جوهرافشان آن‌ها باشند. علاوه بر این، ماندگاری تونر لیزری در محیط‌های بیرونی بیشتر است زیرا به اندازه‌ی جوهر، در اثر نور خورشید رنگ‌پریده نمی‌شود.

مزایای لیبل‌های ضد آب و هوا

در اینجا فقط به چند مورد از مزایایی که با استفاده از لیبل‌های ضد آب و هوای OnlineLabels.com می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید اشاره می‌کنیم:

  • ضد آب هستند
  • با یک چسب دائمی و محکم ساخته شده‌اند
  • در طیف وسیعی از دماها دوام می‌آورند
  • با کیفیت بالا هستند بدون اینکه از نظر زیبایی شناسی چیزی کم بگذارند
  • لوگوها، طرح‌ها و متن خوانا باقی می‌مانند
  • در برابر ساییدگی، پارگی و لکه شدن مقاوم هستند و برای لیبل لباس مناسبند
  • می‌توانید از آن‌ها با فرآیند برچسب‌گذاری فعلی خود استفاده کنید – آن‌ها به صورت برگه و رول موجود هستند

گزینه‌های جنس لیبل ضد آب و هوا

با انتخاب‌های محدود لیبل‌های ضد آب در فروشگاه‌های محلی لوازم اداری، سازش نکنید. ما انواع مختلفی از مواد لیبل ضد آب و هوا را ارائه می‌دهیم که در برابر آب و هوا مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.

لیبل‌های مات سفید ضد آب و هوا (WJ)

لیبل‌های مات سفید ضد آب و هوای ما برای چاپگرهای جوهرافشان، از یک روکش جوهرافشان ضد آب استفاده می‌کند و دارای چسب دائمی و محکم است. این لیبل، پس‌زمینه‌ی سفید روشن ایده‌آلی را برای طرح‌های رنگی کامل ارائه می‌دهد. همچنین در برابر پارگی مقاوم است و به راحتی به سطوح مختلف از جمله فلز، پلاستیک و شیشه می‌چسبد.

لیبل‌های براق سفید ضد آب و هوا (WI)

لیبل‌های براق سفید ما برای چاپگرهای جوهرافشان، ظاهری براق را همراه با مقاومت در برابر آب و پارگی ارائه می‌دهند. پس‌زمینه‌ی سفید آن‌ها برای تولید تصاویر زیبا ایده‌آل است و به آن‌ها اجازه می‌دهد در تمام سطوح برجسته شوند.

لیبل‌های نیمه براق سفید ضد آب و هوا (LP)

لیبل‌های پلی استر سفید ضد آب و هوا ما برای چاپگرهای لیزری، برای کاربردهای سخت ایده‌آل هستند. این جنس به‌راحتی پاره نمی‌شود و می‌تواند به اکثر سطوح بچسبد. این لیبل‌ها با ساخته شدن از رویه‌ی سفید روشن، باعث می‌شوند طرح‌های شما از روی صفحه بیرون بزنند.

لیبل‌های شفاف براق ضد آب و هوا (CL)

لیبل‌های شفاف براق ما برای چاپگرهای لیزری، کاملا شفاف و بدون هیچ‌گونه کدری هستند. جنس پلی استر شفاف، دارای چسب دائمی است، incredibly durable [incredibly durable را به معادل مناسبی در فارسی مانند “بسیار بادوام” ترجمه کنید] بوده و در برابر آب مقاومت بالایی دارد. از آنجایی که این لیبل‌ها کاملاً شفاف هستند، برای ایجاد «ظاهر بدون لیبل» عالی هستند.

لیبل‌های مات شفاف ضد آب و هوا (CX)

لیبل‌های مات شفاف ما برای چاپگرهای لیزری، از جنس پلی استر کمی مات با چسب دائمی ساخته شده‌اند. این لیبل‌ها مقاومت عالی در برابر آب دارند و بسیار بادوام هستند. ظاهر نیمه‌شفاف آن‌ها با اکثر سطوح ترکیب می‌شود و ظاهری بسیار حرفه‌ای ایجاد می‌کند.

لیبل‌های نقره‌ای فلزی ضد آب و هوا (SP)

لیبل‌های پلی استر نقره‌ای ما برای چاپگرهای لیزری، دارای روکش نقره‌ای براش‌خورده با چسب دائمی هستند. جنس پلی استر به‌راحتی پاره نمی‌شود و در دامنه وسیعی از دما عملکرد خوبی دارد. این جنس برای کاربردهای لیبل که در آن دوام بالا اهمیت دارد یا لیبل ضد آب مورد نیاز است، محبوب است. این لیبل با چسبندگی و دوام بالای خود، همچنین انتخابی عالی برای برچسب‌گذاری دارایی است.

موارد استفاده رایج

مواد ضد آب و هوا همچنان در بین مشتریان ما محبوب هستند، زیرا برای طیف گسترده‌ای از کاربردها قابل استفاده‌اند. از آن‌ها برای کارهای زیر استفاده کنید:

برچسب‌گذاری محصولات حمام و بدن

اگر در حال ساخت لیبل برای محصولات حمام و بدن هستید که در نهایت مانند صابون در حمام یا کنار سینک قرار خواهند گرفت، این مواد ضد آب و هوا، مشتریان شما را راضی نگه می‌دارد. دیگر خبری از جوهر پخش‌شده روی دستان، لکه شدن سطحی که ظرف روی آن قرار می‌گیرد یا باقی ماندن یک محصول غیرقابل شناسایی نیست. این لیبل‌ها در برابر گرما و آب دوش، جابجایی زیاد و موارد دیگر مقاومت خواهند کرد.

برچسب‌گذاری محصولات نوشیدنی

اطمینان حاصل کنید که لیبل بطری‌های شما در برابر برخورد مداوم با دست‌های خیس یا تراکمی که از بیرون آوردن و گذاشتن آن‌ها در یخچال ایجاد می‌شود، مقاومت می‌کنند. تراکم یا «عرق کردن» روی لیبل‌های ضد آب و هوای ما تأثیری نمی‌گذارد، بنابراین ظاهری حرفه‌ای و ماندگار خواهید داشت، خواه برچسب‌های شما در یخچال، فریزر، کولر یا دست کسی باشند. آن‌ها برای ماالشعیر، دوغ، نوشابه و آب معدنی عالی عمل می‌کنند – به علاوه هر محصول دیگری که می‌توانید بطری کنید!

برچسب‌گذاری محصولات غذایی

اجازه ندهید زحمات شما برای ساخت لیبل‌های غذایی سفارشی به هدر رود. لیبلی بسازید که بدون کنده شدن یا چسبیدن به خود محصول، به آن بچسبد! لیبل‌های باکیفیت ما برای عسل، مربا و ژله، سس باربیکیو، سس تند و موارد دیگر عالی عمل می‌کنند.

برچسب‌گذاری حمل و نقل

بسته‌های شما در مسیر رسیدن به مشتری، سفری طولانی را طی می‌کنند. با لیبل‌های حمل و نقل و پستی، اطمینان حاصل کنید که بسته به سلامت و به مقصد صحیح می‌رسد. این مواد در حین کار با دستگاه‌ سورتینگ اتوماتیک، دماهای بالا و پایین در حین حمل و نقل و جابجایی زیاد توسط شرکت‌های حمل و نقل، پاره یا لکه نمی‌شوند.

برچسب‌گذاری فضای باز و انبار

انبارها و فضای باز می‌توانند محیط‌هایی بسیار متغیر باشند، بنابراین به لیبل‌هایی نیاز دارید که به همان اندازه بادوام باشند. خواه هوا گرم، سرد، بارانی یا غبارآلود باشد، لیبل‌های ضد آب و هوای ما در برابر شرایط صنعتی یا محیطی مقاومت می‌کنند و در عین حال پیام شما را حفظ می‌کنند.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *