چاپ لیبل پشت‌ چسب‌دار

لیبل پشت چسب‌دار سفید

با چاپ نیل، می‌توانید نسبت به چاپ لیبل پشت‌ چسب‌دار اقدام نمایید و صاحب لیبل و استیکرهای چاپی باکیفیت، چسبندگی قوی و وینیل ضخیم شوید. علاوه بر این، با خیال راحت سفارش دهید چون چاپ نیل ضمانت می‌کند که در صورت نارضایتی شما، سفارش را دوباره چاپ کند یا هزینه آن را بازگرداند. همین الان با مرور محصولات ما در پایین، قیمت نهایی را به صورت لحظه‌ای دریافت کنید!

ویژگی‌های لیبل پشت چسب‌دار

لیبل و استیکرهای چاپی و شخصی‌سازی‌شده چاپ نیل با چسب پشت محکم ساخته شده‌اند که به وینیل اجازه می‌دهد محکم بچسبد و سال‌ها در فضای باز یا بسته دوام بیاورد. با این حال، در صورت نیاز همچنان می‌توان آن‌ها را با دقت و بدون باقی ماندن چسب جدا کرد.

در کنار این چسبندگی قوی، چاپ با رزولوشن بالا را نیز دریافت می‌کنید که باعث می‌شود طرح شما با جزئیات دقیق و رنگ‌های خیره‌کننده به چشم بیاید. اگر طرح خودتان را ندارید، ما حتی می‌توانیم برای سفارش‌های بالای 10 میلیون تومان، یک طرح اولیه سفارشی رایگان برای شما ایجاد کنیم! این بدان معناست که همیشه می‌توانید استیکرهای چاپی کاملاً سفارشی داشته باشید که متناسب با نیازها و بودجه دقیق شما باشد.

در نهایت، با تحویل سریع به عنوان استاندارد، ارسال رایگان به سراسر ایران برای سفارش‌های بالای 5 میلیون تومان، پشتیبانی تلفنی/ایمیلی صمیمی و ضمانت چاپ نیل، می‌توانید لیبل و استیکرهای چاپی باکیفیت و ارزان را به صورت آنلاین بخرید که بدون هیچ هزینه بالایی، کیفیت و خدمات را به شما ارائه می‌دهد!

چرا باید لیبل‌های پشت‌چسب‌دار سفارشی تهیه کنید؟

لیبل‌های پشت‌چسب‌دار ارزان‌قیمت در دفاتر و لوازم التحریر رایج هستند، اما آیا می‌دانستید که می‌توانید طرح خود را با رنگ کامل و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه روی آنها چاپ کنید؟ چاپ وینیل چسبنده به این معنی است که طرح شما می‌تواند با روکش بسیار حرفه‌ای متناسب با نیازها و بودجه شما روی هر کدام چاپ شود.

انعطاف‌پذیری فوق‌العاده

لیبل‌های چاپی با چسب پشت از جنس وینیل، مقاومت بسیار بالایی را برای استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند، به این معنی که می‌توانید روی آن‌ها به‌عنوان لیبل‌های چسب دائمی برای چسبیدن محکم به مدت چند سال حساب کنید. با این حال، از آنجایی که گاهی نیازها تغییر می‌کند، در صورت لزوم می‌توان آن‌ها را با دقت و بدون باقی گذاشتن چسب جدا کرد و این باعث می‌شود آن‌ها به‌عنوان لیبل‌های چسب قابل جدا شدن نیز ایده‌آل باشند! این ویژگی باعث می‌شود آن‌ها به اندازه‌ای چندکاره باشند که برای طیف وسیعی از مصارف مناسب باشند.

علاوه بر این، با استفاده از وینیل با پشت چسبنده و چاپ تخصصی، آن‌ها به‌عنوان لیبل‌های چسب ضد آب نیز عمل می‌کنند تا در برابر آب، هوا و تقریباً هر چیز دیگری که روی آن‌ها بریزید، مقاومت کنند. از آن‌ها در داخل یا خارج از منزل روی هر سطحی مانند دیوار، درب، اشیاء و موارد دیگر استفاده کنید.

این لیبل‌ها چقدر موثر هستند؟

لیبل‌های پشت‌چسب‌دار و استیکرها تعادل فوق‌العاده‌ای بین اثربخشی و مقرون‌به‌صرفه‌بودن ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید آنها را در مقادیر بسیار زیاد به صورت عمده خریداری کنید تا در سطح وسیعی به تعداد زیادی از افراد برسید. با وجود پتانسیل صدها مکان برای دیده شدن نام تجاری، رویداد یا برند شما، می‌توانید در مدت زمان نسبتاً کوتاهی و با قیمتی مقرون به صرفه به تعداد زیادی از افراد برسید.

چاپ نیل طیف گسترده‌ای از لیبل‌های پشت‌چسب‌دار و استیکرها را در مواد، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف ارائه می‌دهد تا نیازهای خاص شما را برآورده کند. ما همچنین می‌توانیم چاپ لیبل‌ سفارشی را با طرح‌ها و متن‌های منحصربه‌فرد شما انجام دهیم.

راهکار سریع و ارزان

چاپ لیبل پشت‌ چسب‌دار برای مواقعی که نیاز به چسباندن سریع و آسان مواد تبلیغاتی در عرض چند ثانیه دارید، فوق العاده هستند. این ویژگی آنها را برای اهداف تبلیغاتی، لیبل زدن، برندسازی، شناسایی و موارد دیگر عالی می کند. از آنجایی که آنها روی برگه های پشتی ارائه می شوند، حمل و نقل آنها به تقریباً هر جایی آسان است، می توانید آنها را جدا کرده و سپس روی اکثر سطوح بچسبانید تا محکم نگه داشته شوند.

بسیاری از افراد از این نوع تبلیغات به روش سنتی با چسباندن آنها روی سطوح برای جلب توجه رهگذران استفاده می کنند. روش عالی دیگر این است که آنها را به افراد تحویل دهید تا بتوانند آنها را برای برندسازی کلی یا استفاده از هر گونه پیشنهاد یا تخفیفی که ممکن است در طراحی استیکر گنجانده شود، استفاده کنند. با ارائه نوعی انگیزه برای چسباندن برچسب، افراد بسیار بیشتر احتمال دارد که آنها را بچسبانند و بنابراین با فقط قدم زدن در اطراف، به سادگی کسب و کار شما را تبلیغ کنند!

یک ابزار تبلیغاتی

علاوه بر تبلیغات، از آنها همچنین می توان به عنوان لیبل محصولات چسباننده سفارشی برای طیف وسیعی از اهداف اطلاع رسانی استفاده کرد. از آنها برای انتقال پیام های کلیدی یا برچسب زدن اشیاء و افراد برای اطمینان از شناسایی آسان آنها استفاده کنید.

صرفه جویی در هزینه این نوع چاپ به این معنی است که آنها برای مصارف دائمی یا موقت که در آن می توان آنها را جدا کرد و دور انداخت، ایده آل هستند. بعلاوه، از آنجایی که می توانید طرح خود را بارگذاری کنید، تقریباً هر عنصر گرافیکی که فکرش را می کنید را می توانید اضافه کنید. طرحی با لوگو، تصاویر، متن، اطلاعات تماس، رنگ های برند و موارد دیگر ایجاد کنید. انتخاب با شماست! چاپ نیل کیفیت و گزینه های سفارشی سازی گسترده را با برخی از بهترین قیمت ها در ایران ارائه می دهد.

تاریخچه برچسب و لیبل‌های سفارشی خودچسب

برچسب و لیبل‌های سفارشی خودچسب در قرن نوزدهم اختراع شد. در قرن بیستم، این محصول در دسترس همگان قرار گرفت. از آن زمان، دیگر کسی در برابر تمایل به برچسب زدن همه چیز، از محصولات و دارایی‌ها گرفته تا پنجره‌ها، دیوارها و تیرهای چراغ برق، مقاومت نکرده است. این متریال یک بستر منحصربه‌فرد برای انتشار پیام یا برند به روشی سریع، ارزان و مؤثر ارائه می‌دهند. استفاده از این لیبل در طول سال‌ها به روش‌های بسیار متنوعی مورد بوده است.

جذابیت اصلی لیبل یا برچسب خودچسب چاپی، جنبه “خودت انجام بده” آن است. چاپ این لیبل‌ها به صورت عمده با یک شرکت چاپ لیبل تخصصی مانند چاپ نیل آسان است. پس از چاپ، می‌توان آن‌ها را به‌صورت دستی و تمیز و سریع چسباند.

از هر دو خاصیت موقت و بادوام آن‌ها نهایت استفاده را می‌شود برد – به راحتی می‌توان آن‌ها را از لباس یا مواد نرم اضافه و حذف کرد، اما در عین حال در صورت نیاز می‌توانند در برابر عناصر محیطی دوام بیاورند و در فضای باز ماندگاری داشته باشند.

برچسب‌ها یک شکل محبوب از هنر خیابانی هستند و هنرمندان یا برچسب‌ها را با دست می‌کشند یا آن‌ها را چاپ کرده و روی دیوارها، پنجره‌ها و مبلمان خیابانی می‌چسبانند. آن‌ها علاوه بر هنر تزئینی ساده، برای انتقال پیام‌های سیاسی یا زیست‌محیطی نیز مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

انواع لیبل‌های پشت‌چسب‌دار

لیبل‌های کاغذی

متداول‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین نوع لیبل، از جنس کاغذ است. لیبل‌های کاغذی برای مصارف داخلی مانند برچسب‌گذاری قفسه‌ها، پوشه‌ها و لوازم التحریر ایده‌آل هستند.

لیبل‌های پلی‌پروپیلن

اگر به‌دنبال نوع بادوام‌تر از لیبل‌های کاغذی هستید، این لیبل را انتخاب کنید. این جنس در برابر آب، پارگی و خراشیدگی نیز مقاوم است. لیبل‌های پلی‌پروپیلن برای مصارف خارجی و محیط‌های مرطوب مانند بطری‌ها، قوطی‌ها و تجهیزات صنعتی ایده‌آل هستند.

لیبل‌های وینیل

این نوع لیبل بسیار بادوام و مقاوم در برابر آب، مواد شیمیایی، گرما و نور خورشید است. لیبل‌های وینیل برای مصارف سخت مانند تجهیزات فضای باز، علائم هشدار دهنده و برچسب‌های خودرو ایده‌آل هستند.

لیبل‌های متالایز

لیبل متالایز ظاهری براق و فلزی دارد و برای برجسته کردن محصولات و جلب توجه استفاده می‌شود. لیبل‌های متالایز برای بطری‌ها، لوازم آرایشی و محصولات لوکس ایده‌آل هستند.

لیبل‌های شفاف

همانطور که از نام این متریال پیداست از پلاستیک شفاف ساخته‌شده است و به شما امکان می‌دهد تا محتوای زیر لیبل را ببینید. لیبل‌های شفاف برای برچسب‌گذاری شیشه‌ها، بطری‌ها و ظروف دیگر ایده‌آل هستند.

لیبل‌های امنیتی

این نوع لیبل دارای ویژگی‌های امنیتی مانند هولوگرام، واتر مارک و نخ‌های امنیتی برای جلوگیری از جعل و تقلب است. لیبل‌های امنیتی برای محصولات دارویی، لوازم الکترونیکی و کالاهای لوکس ایده‌آل هستند.

سفارش از شما طراحی و چاپ لیبل از ما

چاپ نیل با داشتن مجموعه‌ای بی‌نظیر از مواد، روکش‌ها و اندازه‌ها، پاسخگوی نیازهای صنایع مختلف است. ما به شما اطمینان می‌دهیم که راه‌حل برچسبی ایده‌آل خود را پیدا می‌کنید. تعهد ما به کیفیت راسخ است و قیمت‌های ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بهترین ارزش را در بازار ارائه دهند. کار ما فقط ارائه محصولات باکیفیت بالا نیست؛ بلکه به زمان تحویل فوق‌العاده سریع خود برای سفارش‌های چاپی کوچک و بزرگ و همچنین تحویل سریع در سراسر ایران افتخار می‌کنیم.

در چاپ نیل، ما درک می‌کنیم که هر برچسبی اهمیت دارد و متعهد هستیم به شما کمک کنیم تا برچسب مناسب را پیدا کنید.